شناسهٔ خبر: 72910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درشش ماهه امسال؛

۶۵۰ تابلو غير مجاز تبليغاتی از حاشيه جاده‌ها جمع‌آوری شد

جمع آوري تابلو سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در شش ماهه اول امسال ۶۵۰ تابلو اختصاصی و تبليغاتی غيرمجاز از حاشيه محورهاي پرتردد استان جمع‌آوری شد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، ابوالفضل صفری ضمن اشاره به این مطلب اظهار داشت: این اداره کل با تلاش ادارات تابعه و همكاري نيروهاي انتظامي استان و اخذ حكم از مراجع قضايي به صورت شبانه روز  اقدام به جمع آوري تابلو هاي تبليغاتي بدون مجوز از جاده هاي استان نموده است .

وی خاطر نشان ساخت: نصب اين گونه تابلو ها مستلزم رعايت قوانين و مقررات براي تامين ايمني عبور و مرورو است كه متاسفانه بار ها شاهد آن بوده ايم كه اشخاص حقيقي و حقوقي با زير پا گذاشتن قوانين و مقررات اقدام به نصب تابلو هاي غير مجاز (بدون قرارداد نصب ) در راه هاي استان نموده اند .

شایان ذکر است: اين اداره كل از بهره برداران و اشخاصي كه اقدام به نصب اين تابلو ها نموده تقاضا دارد قبل از طراحی و نصب هرگونه تابلو نسبت به خذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام نمايند تا علاوه بر جلوگیری از خسارات وارده در ايجاد امنيت و ایمنی در جاده هاي استان با این مجموعه همكاري نمایند .